
És molt difícil preparar una unitat didàctica i pensar totes les activitats que es poden fer sobre un tema concret. A més, hi ha que pensar en les possibles dificultats que poden sorgir als xiquets i com podries resoldre-les.
També és molt important la divisió del temps en cadascuna de les activitats. Alhora de preparar-les, tu pots pensar que durarà un temps determinat però tens que deixar un marge per si de cas passa alguna cosa.
El dijous 21 de desembre, va ser la última classe amb Carles. Ens va deixar temps per a acabar el treball o per a estudiar, ja que teníem un examen. També vam aprofitar per a resoldre dubtes sobre l'examen. Després d'una hora aproximadament, passàrem a fer altra cosa: l'avaluació.
Després, havíem de donar voltes al voltant dels folis i ,quan Carles donara una senyal, havíem d'agafar un foli del sòl que no fora el nostre. Quan ja teníem escollit ú, havíem de completar l'opinió d'aquest company amb la nostra i tornàrem a fer el mateix.
Al completar-la, tornàrem a deixar-la fora al sòl i escolliem una altra. Amb aquesta vam fer una cosa diferent. Carles va proposar que cantàrem o recitàrem el contingut que havia al foli que ens va tocar. Va ser una forma divertida d'acabar la classe.
Després de que tots ho fèrem, Carles va despedir-se de nosaltres.
No hay comentarios:
Publicar un comentario