sábado, 23 de diciembre de 2017

Una bufetada de realitat


La noticia que vinc a contar-vos hui és realment preocupant, ho al menys així m’ho sembla a mi. Una companya em va passar unes imatges que a continuació adjuntaré sobre uns twitts ofensius escrits per un professor d’Educació Primària. Açò és el que més m’impactà, ja que no es tracta de qualsevol persona sinó d’un docent que suposadament ha de preparar a la futura humanitat.

No sóc del tipus de persona que li agrada jutjar a la gent sense saber gran cosa d’aquestes però em resulta realment complicat pensar que una persona com aquesta pugi ser bon professor. Quan dic una persona com aquesta em referisc a la seua ideologia però sobre tot a la manera que té de expressar-la.

Els que somiem en ser algun dia mestres, vivim en la il·lusió que aquests sols són aquelles persones destinades a ser-ho, aquelles que són respectuoses amb els altres, educades, ambles, afectuoses... He d’admetre que quan vaig veure aquests twitts va ser com si en tiraren un poal d’aigua gelada, una bufetada de realitat. Una realitat que no m’agradava gens, en la que qualsevol persona pot ser professor.


No hay comentarios:

Publicar un comentario